مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:222022-03-26اقتصادي

برای ارتقاء اطمینان شبکه برق حافظیه 15 میلیارد ریال هزینه شده است


مدیر برق منطقه یک شیراز با یادآوری اقدامات شاخص اجرایی شده برای ارتقاء اطمینان شبکه توزیع برق در محدوده های فرهنگی و گردشگری، اعلام کرد که تنها طی سال 1400 بالغ بر 15 میلیارد ریال فقط برای بافت فرهنگی حافظیه، - ایسنا/فارس مدیر برق منطقه یک شیراز با یادآوری اقدامات شاخص اجرایی شده برای ارتقاء اطمینان شبکه توزیع برق در محدوده های فرهنگی و گردشگری، اعلام کرد که تنها طی سال 1400 بالغ بر 15 میلیارد ریال فقط برای بافت فرهنگی حافظیه، هزینه شده است.

ذنوبی شنبه 6 فروردین با تبریک سال جدید و با تاکید بر لزوم همکاری و همدلی همه دستگاه ها برای تحقق شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال افرین گفت: خوشبختانه اکنون همدلی، همراهی و تعامل مطلوبی بین توزیع برق شیراز و همه دستگاه های خدمات رسان خصوصا شهرداری در این کلانشهر وجود دارد.

او با اشاره به اینکه، یکی از اهداف مهم شرکت توزیع برق شیراز، ارتقاء قابلیت اطمینان شبکه توزیع به ویژه در محدوده های شاخص نظیر بافت های فرهنگی و گردشگری، در این کلانشهر، بوده است، گفت: طی سال های گذشته به ویژه سال 1400، طرح های متعددی در راستای تحقق این هدف، اجرایی شده است.

ذنوبی گفت: با هدف افزایش قابلیت جذب گردشگر و برگزاری مراسم هایی که با حضور و استقبال فراوان شهروندان و گردشگران مواجه است، همه ساله در مناسبت هایی نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای ارتقاء اطمینان شبکه برق حافظیه 15 میلیارد ریال هزینه شده است

برای ارتقاء اطمینان شبکه برق حافظیه 15 میلیارد ریال هزینه شده است