مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:272022-03-26سياسي

مشکل 61 واحدی تولیدی مازندران رفع شد/ تشکیل 17 پرونده پُرشاکی


رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان بررسی و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحدهای تولیدی اقدام شد.

- ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تعداد واحدهای تولیدی و کارخانه های مورد حمایت قرار گرفته و رفع مشکل شده در سال گذشته اظهار کرد: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانه ها بازدیدهای حضوری توسط ستاد اقتصاد مقاومتی استان صورت گرفت.

رییس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اقدامات تکمیلی انجام گرفته در راستای رفع مشکل واحدهای تولیدی گفت: در سال گذشته مشکل 61 واحد تولیدی استان مازندران بررسی و نسبت به رفع مشکل و احیای این واحدهای تولیدی اقدام شد.

حجت الاسلام اکبری همچنین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه ساماندهی انبارهای اموال تملیکی در سطح استان مازندران اظهار کرد: در راستای ساماندهی به انبارهای اموال تملیکی و اصلاح امورات، چندین مورد مراجعه و و بازرسی حضوری از انبارهای تملیکی استان مازندران صورت پذیرفت.

رییس کل دادگستری استان مازندران ادامه داد: در راستای این بازدیدها مسائل و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفتند و اقدامات خوبی در راستای ساماندهی به انبارها انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل 61 واحدی تولیدی مازندران رفع شد/ تشکیل 17 پرونده پُرشاکی

مشکل 61 واحدی تولیدی مازندران رفع شد/ تشکیل 17 پرونده پُرشاکی