مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:322022-03-26سياسي

محصول شرکت های دانش بنیان باید تجاری سازی شود


رییس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس بر تجاری سازی محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان کشور با هدف رشد تولید ملی تاکید کرد.

- فتح اله توسلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت شعار تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اظهار کرد: سالهاست که رهبری بر دو مفهوم اساسی دانش و تولید تاکید دارند زیرا دانش زیربنای توسعه و سواد ملی است و تولید عامل اصلی رفع وابستگی و تقویت اقتصاد ملی.

وی با بیان اینکه اقتصاد مبتنی بر دانش قابل حذف و تحریم نیست چون در فکر و ذهن جوانان وطن است گفت: در موضوع هسته ای دشمن نتوانست دانش هسته ای را از ما بگیرد پس دانشمندان هسته ای را ترور کرد غافل از اینکه دانش خیر جاری است و مهار شدنی نیست و اکنون نیز هزاران دانشمند تربیت شده است.

رییس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس با تاکید بر لزوم توجه به اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: این اقتصاد قوی بنیان و مستحکم است و در فشارها و تلاطم بین المللی کمترین آسیب را می بیند و از طرف دیگر زمینه اشتغال هزاران نفر در رشته های مختلف را فراهم می کند.

 وی تجاری سازی محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان کشور را در رشد تولید ملی بسیار مؤثر دانست و افزود: در همین راستا در حوزه انتخابیه خود از این شرکت ها حمایت خواهیم کرد و تسهیلات لازم را در اختیارشان قرار خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول شرکت های دانش بنیان باید تجاری سازی شود

محصول شرکت های دانش بنیان باید تجاری سازی شود