مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-26سياسي

برگزاری تورهای گردشگری یک روزه در البرز


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از برگزاری تورهای یک روزه به جاذبه های تاریخی طبیعی و گردشگری استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرام علی محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: تورهای یک روزه بازدید از جاذبه های تاریخی طبیعی استان البرز از دیروز جمعه پنجم فروردین ماه شروع شده و به مدت هشت روز تا 12 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری تور طبیعت گردی یک روزه به آبشار شله بن در روز جمعه مصادف با پنجم فروردین ماه، بیان کرد: تورهای یک روزه بازدید از محوطه باستانی ازبکی و ینگه امام روز ششم فروردین ماه و کرج گردی نیز روز هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

علی محمدی اضافه کرد: برپایی تورهای یک روزه روستاگردی برای بازدید از جاذبه های گردشگری روستای ورده و برغان روز هشتم، روستای سپهسالار و گوراب روز نهم، روستای شهرستانک روز دهم فروردین ماه و آبشارکرکبود و جوستان طالقان روز یازدهم فروردین ماه تدارک دیده شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه آخرین تور یک روزه مربوط به بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان اشتهارد روز دوازدهم فروردین ماه است، افزود: اشتهارد دارای آثار تاریخی فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای گردشگری یک روزه در البرز

برگزاری تورهای گردشگری یک روزه در البرز