مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:522022-03-26سياسي

حجت الاسلام شفیعی عالمی جهادی و تکیه گاه گروه های مختلف بود


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حجت الاسلام شفیعی دارای روحیه جهادی بالایی بود و در سیل فروردین ماه 98 در کنار گروه های جهادی پا به پای بسیجیان برای کمک به مردم استان تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور امروز در آیین گرامیداشت حجت الاسلام سید محسن شفیعی رییس فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، اظهار کرد: حجت الاسلام سید محسن شفیعی سنگربان و مرزبان حوزه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت بود.

   وی عنوان کرد: این شخصیت خلاق و دوست داشتنی هم بر علوم دینی و هم بر علوم جدید و دانشگاهی اشراف داشت و همواره با مطالعه به دنبال این بود که اطلاعات خود را به روز کند.

  فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: حجت الاسلام سید محسن شفیعی به خوبی و با اخلاق حسنه پاسخگوی ابهامات دانشجویان بود و با رصد کردن حرکت های دشمن و البته تعمق در بیانات رهبری مسائل را برای جوانان از جمله دانشجو و طلبه تحلیل و بیان می کردند.

  شاهوارپور بیان کرد: مظلومیت وی این بود که در جایی فعالیت داشت که محل تبادل افکار و جریان های فکری مختلف بود و در زمانی این مباحث سیاسی و فرهنگی در دانشگاه ها به اوج خود رسیده بود اما یک تنه به عنوان سنگ صبوری برای مرجع دانشجویان و اساتید بود که هر زمانی مباحث انقلاب مطرح م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شفیعی عالمی جهادی و تکیه گاه گروه های مختلف بود

حجت الاسلام شفیعی عالمی جهادی و تکیه گاه گروه های مختلف بود