مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 09:572022-03-26اقتصادي

عیدی 4.5 میلیاردی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم پلدختر


معاون عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان در لرستان از تحقق وعده پرداخت چهار میلیارد و 500 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد در پلدختر خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون عمران و زیرساخت بنیاد مستضعفان در لرستان از تحقق وعده پرداخت چهار میلیارد و 500 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان به سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد در پلدختر خبر داد.

سعید غفوری نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان از زمان وقوع سیل در پلدختر تاکنون به شکل های مختلف در راستای فعالیت های محرومیت زدایی به افراد محروم و تحت پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان کمک کرده است، اظهار کرد: در عید امسال چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به سیل زدگان تحت پوشش کمیته امداد پلدختر اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه این مبلغ به شکل بلاعوض و برای جبران خسارت سیل به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پلدختر پرداخت شده است، افزود: میزان این کمک به نسبت تعداد نفرات هر خانواده متفاوت بود.

غفوری نژاد گفت: به خانوارهای یک نفره 350 هزار تومان، دو نفره 500 هزار تومان، سه نفره 700 هزار تومان، چهار نفره 900 هزار تومان و پنج نفره به بالا یک میلیون و صد هزار تومان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدی 4.5 میلیاردی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم پلدختر

عیدی 4.5 میلیاردی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم پلدختر