مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:272022-03-26سياسي

فرمانده مرزبانی ناجا: امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران برقرار است


امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران برقرار است و مرزبانی جمهوری اسلامی با اقتدار تمام آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی است.

- سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه سفر به کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران برقرار است و مرزبانی جمهوری اسلامی با اقتدار تمام آماده پاسخگویی به هر نوع تهدیدی است.

وی با تبریک سال 1401 افزود: مرزبانان انتظامی کشور با تاسی از تجربیات گذشته و با سرعت، دقت و صلابت تمام در اجرای ماموریت های مرزی تلاش می کنند و به واسطه همین تلاش امروز شاهد هستیم در هر ساعت شبانه روز مردم بدون هیچ نگرانی در امنیت کامل از طبیعت بکر بهاری در صفری ترین نقاط مرزی کردستان لذت می برند.

وی تصریح کرد: روز گذشته به همراه امام جمعه مریوان از مرز این شهرستان بازدید داشتیم و دیدن این سطح از امنیت و حضور تاثیرگذار نیروهای مرزبانی در دفاع از امنیت مردم موجب خرسندی شد.

فرمانده مرزبانی کشور اضافه کرد: ما خود را خادم و خدمت گذار مردم به ویژه مرزنشینان می دانیم که مرزیاران افتخاری مرزبانی هستند.

وی امنیت را نترسدن انسان ها در جامعه معنا کرد و گفت: امنیت بزرگترین سرمایه جامعه است که البته رسانه ها نیز در تامین این امنیت با آموزش، ارتباط و پل دوسویه بین مردم و مسئولان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی ناجا: امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران برقرار است

فرمانده مرزبانی ناجا: امنیت کامل و پایدار در مرزهای ایران برقرار است