مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:372022-03-26پزشكي

ارایه بیش از 4000 مأموریت اورژانسی در گیلان


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان از انجام چهار هزار و 305 مأموریت اورژانسی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا امروز خبر داد.

- پیمان اسدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از انجام چهار هزار و 305 مأموریت اورژانسی از ابتدای شروع طرح سلامت نوروزی تا امروز خبر داد و اظهار کرد: از 25 اسفند تاکنون 11 هزار و 612 نفر با اورژانس پیش بیمارستانی گیلان تماس گرفته اند.

  وی با اشاره به سه هزار و 601 ماموریت غیرترافیکی در گیلان افزود: بیشترین موارد اعزام در ماموریت های غیرترافیکی مربوط به مشکلات قلبی و تنفسی بوده و در این مدت 16 مورد امدادرسانی به مسمومین با منوکسید کربن نیز انجام شده است.

  رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان در خصوص ماموریتهای تصادفی استان نیز گفت: 586 مورد از ماموریتهای انجام شده مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

  اسدی با اشاره به برپایی کمپ های سلامت نوروزی در مسیر های پر تردد بیان کرد: 118 مورد مراجعه به کمپ های سلامت نوروزی انجام شده و مردم از این کمپ ها خدمات مشاوره و خدمات اورژانس پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند.

  وی با اشاره به تمهیدات لازم در خصوص مقابله با کرونا ویروس نیز افزود: تمام پرسنل اورژانس گیلان با تجهیزات کامل آماده امدادرسانی به موارد احتمالی و مشکوک به کرونا وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه بیش از 4000 مأموریت اورژانسی در گیلان

ارایه بیش از 4000 مأموریت اورژانسی در گیلان