مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:422022-03-26فرهنگي

آغاز اجراهای تئاترشهر با حامد کمیلی و بهنام تشکر


فعالیت مجموعه تئاترشهر از روز هفتم فروردین ماه سال 1401 همزمان با فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی با به صحنه رفتن دو اثر نمایشی آغاز می شود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، همزمان با فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی دو اثر نمایشی در تالارهای اصلی و سایه تئاتر شهر آغازگر فعالیت های اجرایی این مجموعه در سال 1401 است.

دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد به نویسندگی شهرام رحیمیان و کارگردانی هادی مرزبان عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاترشهر است که از روز هفتم فروردین ماه ساعت 19:30 به مدت زمان 95 دقیقه و قیمت بلیت 100 هزار تومان در تالار اصلی مجموعه اجرای خود را آغاز می کند.

نمایش دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد ، بستری عاشقانه و سیاسی دارد و در خلاصه داستان آن آمده: اسفندیار و ملک تاج از کودکی چنان به هم علاقه مند بودند که دقیقه ای از یکدیگر جدا نمی شدند؛ شرایطی که در نهایت منجر به ازدواج آنها شد.

حال در کودتای 1332 از اسفندیار (دکتر نون) که از یاران نزدیک و وفادار دکتر مصدق است، خواسته می شود مصاحبه ای ضد نخست وزیر انجام دهد که با مخالفت او مواجه می شود.

اسفندیار به زندان می افتد او برای انجام مصاحبه به انواع شکنجه متوسل و هر بار با مقاومت دکتر نون روبه رو می شود تا اینکه پای ملک تاج به میان می آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجراهای تئاترشهر با حامد کمیلی و بهنام تشکر

آغاز اجراهای تئاترشهر با حامد کمیلی و بهنام تشکر