مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-26بين الملل

رزمایش روسیه در جزایر مورد مناقشه با ژاپن


رسانه های ژاپنی امروز (شنبه)، چند روز پس از آن که مسکو مذاکرات صلح با ژاپن را به دلیل تحریم هایش به دلیل حمله روسیه به اوکراین متوقف کرد، - رسانه های ژاپنی امروز (شنبه)، چند روز پس از آن که مسکو مذاکرات صلح با ژاپن را به دلیل تحریم هایش به دلیل حمله روسیه به اوکراین متوقف کرد، اعلام کردند که روسیه در حال برگزاری رزمایش هایی در جزایر مورد ادعای توکیو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اینترفکس گفته بود که، ارتش روسیه با بیش از 3000 سرباز و صدها تجهیزات ارتش در جزایر کوریل تمرینات نظامی انجام می دهد.

در این اطلاعیه معلوم نشده که این مانور در کجای زنجیره جزیره، که شبه جزیره کامچاتکا روسیه و شمالی ترین جزیره اصلی ژاپن، هوکایدو را به هم متصل می کند، در حال انجام است.

رسانه های ژاپنی گفتند که مانور در مناطقی انجام می شود که اتحاد جماهیر شوروی در پایان جنگ جهانی دوم تصرف کرد و توکیو مدعی آن است.

اختلاف ارضی بر سر این چهار جزیره - که روسیه می گوید بخشی از زنجیره کوریل است و ژاپن آنها را سرزمین های شمالی خود می نامد - مانع از دستیابی توکیو و مسکو به یک معاهده صلح شده است که به طور رسمی به خصومت ها پایان دهد.

ژاپن روز سه شنبه پس از خروج روسیه از مذاکرات طولانی مدت معاهده برسر جزایر و توقف پروژه های اقتصادی مشترک مرتبط با جزایر، به تلافی پیوستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش روسیه در جزایر مورد مناقشه با ژاپن

رزمایش روسیه در جزایر مورد مناقشه با ژاپن