مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-26اجتماعي

کارت های سوختی که به دست صاحبانشان نمی رسند!


اختلال در ثبت درخواست کارت های هوشمند سوخت سبب تاخیر در تحویل این کارت ها به متقاضیان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، تعداد زیادی شکایت مردمی درباره تاخیر در تحویل کارت های هوشمند سوخت و مشکل در ثبت نام برای دریافت کارت های هوشمند سوخت المثنی به باشگاه خبرنگاران جوان رسیده است.

اکثر این شکایت ها، درباره قطعی سامانه در دفاتر پلیس + 10 است؛ از آن جا که ناجا حاضر به پاسخگویی نبود، به صورت میدانی سری به این دفاتر زدیم.

در دفاتر پلیس + 10، افرادی که از قبل درخواست کارت سوخت داده بودند، چندماهی می شد که برای پیگیری کارت سوختشان مراجعه می کردند.

پاسخی که این متقاضیان به همراه افرادی که تازه قصد داشتند درخواست کارت المثنی ثبت کنند، می شنوند این است: سامانه قطع است .

کارمندان این دفاتر در پاسخ به این سوال که منظورشان از سامانه، سامانه پلیس است یا وزارت نفت؟ می گویند: اختلال سامانه سراسری است و باید از شرکت نفت پیگیری کنید.

این موضوع را از مدیر سامانه هوشمند سوخت که پیگیری کردیم، برعکسش را شنیدیم؛ آقای مسعود رضایی می گوید: این جمله که سامانه قطع است، هم می تواند به شبکه ارتباطی دفاتر پلیس + 10 مربوط باشد و هم می تواند مربوط به ارتباط بین سازمانی این دفاتر با سامانه هوشمند سوخت برای ثبت درخواست المثنی باشد که معم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت های سوختی که به دست صاحبانشان نمی رسند!

کارت های سوختی که به دست صاحبانشان نمی رسند!