مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:372022-03-26فرهنگي

باربد بابایی برگ برنده «زوجینو» است/ رمضان هم پخش داریم


کارگردان برنامه «زوجینو» با اشاره به اجرای باربد بابایی در این برنامه بیان کرد که او برگ برنده این مسابقه است و انرژی بسیاری برای آن می گذارد.

- کارگردان برنامه زوجینو با اشاره به اجرای باربد بابایی در این برنامه بیان کرد که او برگ برنده این مسابقه است و انرژی بسیاری برای آن می گذارد.

محمد پورصباغیان درباره برنامه زوجینو که در ایام نوروز از شبکه سه پخش می شود به خبرنگار مهر بیان کرد: 14 قسمت از این برنامه برای نوروز است که از ابتدای فروردین روی آنتن رفته و هر شب پخش می شود که ویژه نوروز تغییراتی دادیم و سراغ قومیت ها و گیم شوهای سبک رفتیم.

وی اضافه کرد: با این حال برنامه ریزی ما برای تعداد قسمت های بیشتر است و بعد از نوروز احتمالاً برای ماه مبارک رمضان هم پخش داشته باشیم.

کارگردان زوجینو درباره ضبط برنامه رمضانی عنوان کرد: ضبط برنامه ماه رمضان هنوز شروع نشده است ممکن است اواخر نوروز شروع به ضبط کنیم تا برای چهار روز پخش در هفته آماده شویم.

وی درباره ساعت پخش شب های اول این برنامه در نوروز یادآور شد: متاسفانه باکس پخش زوجینو خوب نبود و دو شب ابتدایی ساعت یک بامداد شروع شد چون برنامه بعد از عصر جدید پخش می شود و شاید مدیران فکر کرده اند که با این زمان مخاطب عصر جدید به زوجینو اضافه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باربد بابایی برگ برنده «زوجینو» است/ رمضان هم پخش داریم

باربد بابایی برگ برنده «زوجینو» است/ رمضان هم پخش داریم