مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 11:572022-03-26پزشكي

تعطیلات نوروزی مانع از تکمیل واکسیناسیون نشود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان تاثیر قابل توجه واکسیناسیون در افزایش ایمنی در برابر کرونا، از مردم استان و مسافران نوروزی خواست تا با اولویت دادن به سلامت خود و اطرافیان، - برنامه واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

دکتر سید وحید حسینی شنبه ششم فروردین در پانصد و دومین نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به آمادگی مراکز واکسیناسیون استان برای ارائه خدمت به مراجعان تاکید کرد: مردم و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نیز لازم است نسبت به تکمیل برنامه واکسیناسیون خود مشارکت داشته و به سلامت خود در برابر این بیماری توجه ویژه داشته باشند.

وی کاهش نسبی آمارهای کرونا در موج ششم طی روزهای اخیر در استان را تاثیر مثبت گسترش پوشش واکسیناسیون در سطح استان و به ویژه دریافت دز دوم و سوم واکسن کرونا دانست که موجب افزایش ایمنی عمومی جامعه در برابر این بیماری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حضور در مکان های شلوغ را خطری برای گسترش چرخه های انتقال بیماری در استان دانست که می تواند زمینه ساز موج بعدی بیماری شود و افزود: شاهد این هستیم که عده ای در سطح جامعه و بدون استناد علمی، نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی توجه بوده و متاسفانه دیگران را نیز به این امر تشویق می کنند؛ این در حالی است که کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلات نوروزی مانع از تکمیل واکسیناسیون نشود

تعطیلات نوروزی مانع از تکمیل واکسیناسیون نشود