مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:022022-03-26حوادث

سارقین تجهیزات آبیاری کشاورزان زمین گیر شدند


فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری سارقین تجهیزات باغداری کشاورزان حین سرقت ‏با هوشیاری ‏مامورین پاسگاه جوزان خبر داد‎ ‎و گفت: به دنبال گشت زنی موثر و در نقاط از پیش ‏تعیین شده در طرح ‏نوروزی، - مامورین به یک دستگاه خودروی سواری به رانندگی یک نفر ‏مشکوک شدند و بلافاصله با بررسی ‏دقیق تر مشخص می شد که این فرد مشغول استعمال مواد ‏مخدر است‎ .

‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ ‎سرهنگ احمد ساکی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته قضایی و در بازرسی صورت گرفته از صندوق عقب ‏خودروی متهم تعداد هفت قطعه از تجهیزات آبیاری مسروقه مربوط به کشاورزان و باغداران کشف شد.

این مقام مسئول اظهارکرد: در ‏جستجوی بیشتر اطراف این مکان، مامورین همدست وی را نیز در زمان سرقت در یکی از باغ ها شناسایی و حین فرار ‏وی را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده هر دو متهم به مراجع قضایی تحویل شدند‎ .

‎ وی با اشاره به اینکه بازرسی ها و گشت های شبانه روزی پلیس ملایر تا اتمام تعطیلات نوروزی در قالب طرح ‏نوروزی ادامه دارد، افزود: با مجرمان، متخلفان و مخلان امنیت و آرامش جامعه، برخورد جدی صورت می گیرد.

ساکی در ادامه از افزایش 46 درصدی تقدیر از عملکرد پلیس ملایر در سامانه 197‏‎ ‎خبر داد و گفت: در راستای رصد سامانه 197 ‏بازرسی طی این مدت، شاهد کاهش 11 درصدی انتقادات، کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقین تجهیزات آبیاری کشاورزان زمین گیر شدند

سارقین تجهیزات آبیاری کشاورزان زمین گیر شدند