مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-26ورزشي

مدیر عامل فردوس و ناگفته هایش از فوتسال و قم


مدیرعامل باشگاه فوتسال فردوس قم گفت: استان قم پتانسیل زیادی دارد و لیگ برتر فوتسال کشور یک قهرمانی به استان قم بدهکار است؛ اما این در صورتی امکان پذیر است که همه دست به دست هم بدهیم و اسپانسر خوب جذب کنیم و بازیکنان قمی که برای شهرهای دیگر بازی می کنند .

- گفتگوی نوروزی ایسنا با مدیرعامل نماینده قم در لیگ فوتسال؛ مدیر عامل فردوس و ناگفته هایش از فوتسال و قم ایسنا/قم مدیرعامل باشگاه فوتسال فردوس قم گفت: استان قم پتانسیل زیادی دارد و لیگ برتر فوتسال کشور یک قهرمانی به استان قم بدهکار است؛ اما این در صورتی امکان پذیر است که همه دست به دست هم بدهیم و اسپانسر خوب جذب کنیم و بازیکنان قمی که برای شهرهای دیگر بازی می کنند را برگردانیم و همه در یک مسیر یکدل شویم و تیم را قهرمان کنیم.

ورزش قم در دهه های اخیر همواره فراز و نشیب زیادی را در رشته های گوناگون به خود دیده است؛ از قدرت گرفتن بسکتبال و درخشش کشتی گیران قمی در مسابقات جهانی تا سقوط تیم هندبال هدف پویان، تیم فوتبال صبا و.

که سقوط و صعود آن ها نه تنها جامعه ورزش را درگیر خود می کرده بلکه با هریک از این فرازوفرودها امید و آرزوهایی در جوانان جوانه زده و یا به خاکستر می نشسته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل فردوس و ناگفته هایش از فوتسال و قم

مدیر عامل فردوس و ناگفته هایش از فوتسال و قم