مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-26اجتماعي

افزایش تردد در باند شمالی محور تهران- مشهد


قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان گفت: با توجه به آغاز موج برگشت مسافران به مبدأهای خود، در حال حاضر با افزایش تردد در باند شمالی محور تهران- مشهد مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان پیش از ظهر امروز از سطح شهر سمنان بازدید و اقدامات شهرداری به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان و مسافران نوروزی را بررسی و پس از آن اظهار کرد: در این بازدید، تفرجگاه ها، پارک ها و اماکن تفریحی گردشگری در شهر سمنان مورد بازدید قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین بررسی اقدامات شهرداری سمنان برای اطلاع رسانی و راهنمایی به مسافران برای اقامت موقت، شبانه و استفاده از مراکز گردشگری در این بازدید انجام شد.

قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان گفت: شهرداری سمنان در سه مکان به صورت گسترده اقدامات خوبی را برای توقف و استفاده مسافران نوروزی و شهروندان انجام داده است.

حمیدی بیان کرد: در ورودی غربی شهر سمنان نیز استراحتگاهی به مساحت 10 هکتار شامل 150 آلاچیق و 32 سوییت اقامتی، رستوران، سرویس بهداشتی مجهز و حمام برای استفاده مسافران توسط شهرداری سمنان تعبیه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین شهربازی بزرگ سمینا به مساحت 10 هکتار و به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به مسافران نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تردد در باند شمالی محور تهران- مشهد

افزایش تردد در باند شمالی محور تهران- مشهد