مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:272022-03-26سياسي

طرح مسدودسازی مرزهای کشور در بازه 5 ساله انجام می شود


امیدواریم در یک پروسه پنج ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.

- ، سردار احمد علی گودرزی روز شنبه در دیدار با مرزبانان در پاسگاه مرزی سردار سلیمانی مرز باشماق مریوان اظهار داشت: در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء های مرزی، احداث پایگاه ها، برجک ها و راه های مرزی را به ویژه در استان های مرزی کردستان، آذربایجان غربی و بخشی از کرمانشاه تقویت شود.

وی افزود: انسداد مرز در هر کشوری تأثیر بسزایی در تولید امنیت پایدار دارد و امیدواریم در یک پروسه پنج ساله در برنامه هفتم کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: تقویت تجهیزات و امکانات مهندسی زرهی در مرزبانی و تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و عمود پروازها، هلی شات و پهباد ها از جمله مواردی است که نقش بسزایی در پایش مرزها دارد.

سردار گودرزی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا طرح انسداد مرزها اجرا شده است و کنترل مرزهای خود را با سیستم های الکترونیکی و اپتیکی انجام می دهند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما نیز در چند سال اخیر زیرساخت های لازم برای استفاده از سیستم های الکترونیکی و اپتیکی در مرزها فراهم شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسدودسازی مرزهای کشور در بازه 5 ساله انجام می شود

طرح مسدودسازی مرزهای کشور در بازه 5 ساله انجام می شود