مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:422022-03-26ورزشي

تاریخ سازی بانوی اصفهانی در دواتلون


زهرا رییسی، ملی پوش دوگانه اصفهانی که سال 96 به صورت حرفه ای وارد این رشته شد، در این مدت توانست جز عنوان داران و برترین های کشور شود.

این بانوی اصفهانی سه سال به طور پیاپی مقام قهرمانی دانشجویان کشور را کسب کرده و از سال 98 پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و در .

- ایسنا/اصفهان زهرا رییسی، ملی پوش دوگانه اصفهانی که سال 96 به صورت حرفه ای وارد این رشته شد، در این مدت توانست جز عنوان داران و برترین های کشور شود.

این بانوی اصفهانی سه سال به طور پیاپی مقام قهرمانی دانشجویان کشور را کسب کرده و از سال 98 پیراهن تیم ملی را بر تن کرد و در مسابقات کاپ آسیایی 2020 بر سکوی سوم ایستاد تا نامش را وارد رنکینگ جهانی کند.

متاسفانه رییسی به دلیل مشکل ویزایی از رسیدن به رقابت های انتخابی مسابقات آسیایی پیش رو باز ماند اما با توجه به سابقه درخشانی که داشت، فدراسیون جهانی دست به کار شد و سهمیه مستقیم او را برای مسابقات جهانی آمریکا صادر کرد.

خبرنگار ایسنا در این رابطه با زهرا رییسی، ملی پوش دواتلون گفت وگو داشته که متن آن را در ادامه می خوانید: چرا در انتخابی مسابقات آسیایی ورزشکاری از ایران حضور نداشت؟ حدود ماه قبل، پس از اردوی یک ماهه آمادگی به دلیل عدم صدور ویزا نتوانستیم در انتخابی مسابقات آسیایی که در کشور بحرین برگزار شد، شرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ سازی بانوی اصفهانی در دواتلون

تاریخ سازی بانوی اصفهانی در دواتلون