مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 12:522022-03-26اجتماعي

سرانه فضای ورزشی مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است


یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای ورزشی در مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است.

- ، حسنعلی عزت خواه در حاشیه کلنگ زنی فضای ورزشی مدرسه عشایری زیلایی افزود: با توجه به اینکه سرانه فضاهای ورزشی در مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است، یک سالن ورزشی و سه چمن مصنوعی به متراژ دو هزار و 432 متر مربع برای این بخش پیش بینی و کلنگ زنی شده که با همکاری استانداری، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین تا مهرماه آینده تکمیل می شود و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی 53 فضای ورزشی برای مدارس کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است، تصریح کرد: به همت ویژه معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش این تعداد فضای پیش بینی شده برای استان از نظر جمعیت دانش آموزی در رتبه اول کشور قرار دارد.

رییس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: از مجموع 3 هزار و860 دانش آموز عشایری استان، دو هزار و200 دانش آموز در 57 مدرسه بخش زیلایی مشغول به تحصیل هستند.

مختار اندرخور افزود: مهمترین مشکل مدارس عشایری بخش زیلایی نبود هنرستان فنی و حرفه ای، کمبود تجهیزات آموزشی در مدارس و نامناسب بودن سرویس های بهداشتی مدارس است و 25 مدرسه نیز نیاز به تخریب و بازسازی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه فضای ورزشی مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است

سرانه فضای ورزشی مدارس عشایری بخش زیلایی صفر است