مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-26ورزشي

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به استقلال/ فرافکنی و بی اخلاقی بس است!


باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای تند به رفتاری که باشگاه استقلال داشت واکنش نشان داد و تاکید کرد که این باشگاه مصونیت دارد و باید به «فرافکنی» و «بی اخلاقی» پایان دهد.

- باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای تند به رفتاری که باشگاه استقلال داشت واکنش نشان داد و تاکید کرد که این باشگاه مصونیت دارد و باید به فرافکنی و بی اخلاقی پایان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در متن بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: متاسفیم که سال جدید را به جهت اقدام یکی از باشگاه ها در شبکه های اجتماعی باید به این شکل آغاز کنیم.

بی شک جامعه فوتبال به خوبی درک می کند که باشگاه پرسپولیس، به جهت مسوولیت های خود در قبال هواداران و دفاع از حقوق خود نمی تواند در مقابل رفتارهای مداخله جویانه و همچنین اعمال فشار بر فدراسیون برای اقدام علیه پرسپولیس بی تفاوت باشد.

متاسفانه باشگاه رقیب مانند آن چه در روزهای پیش از دربی شاهد بودیم، شاید با هدف منحرف کردن رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی از مسائل مربوط به خود و شاید هم از بیم ادامه رقابت با پرسپولیس و برای استفاده از ارکان فدراسیون فوتبال به عنوان عامل بازدارنده، به اموری ورود کرده که آن را جزو امور داخلی خود و همچنین مناسبات کاری باشگاه ها با فدراسیون می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به استقلال/ فرافکنی و بی اخلاقی بس است!

واکنش تند باشگاه پرسپولیس به استقلال/ فرافکنی و بی اخلاقی بس است!