مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:172022-03-26سياسي

تدوین نقشه جدید سازمان نهضت سوادآموزی کشور


سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی کشور با اشاره به ارزیابی برنامه های پیشین این سازمان، گفت: به دنبال تهیه و تدوین نقشه جدید و شیوه و روش تداوم برنامه های تحول گرا در این سازمان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عبدی اظهار کرد: با توجه به ارزیابی فعالیت ها و برنامه های قبل به دنبال تهیه و تدوین نقشه جدید و شیوه و روش تداوم برنامه های تحول گرا در این سازمان هستیم.

سرپرست سازمان نهضت سوادآموزی کشور در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: تمام جریان سوادآموزی حرکتی است جهادی و ماندگار که باید برکات آن به صورت شایسته برای ملت عزیز ایران تبیین گردد.

عبدی که در شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان قم در محل اداره کل حضور یافته بود با تشریح برنامه های سواد آموزی و برکات آن در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: امانتی که امامین بزرگ انقلاب در ایجاد و تقویت آن تلاش و تأکید مکرر داشته اند باید به خوبی مراقبت شود و ماموریت خود را به صورت جهادی ادامه دهد.

وی گفت: در تعمیق، تحکیم و جریان ارزشمند یاد دادن و یادگیری از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد و با کار و تلاش مضاعف هدف مقدس سوادآموزی را محقق خواهیم ساخت.

سرپرست سازمان سوادآموزی کشور با بیان این که سواد آموزی پایه اساسی آموزش است و توانایی خواندن و نوشتن می تواند امید به زندگی را افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین نقشه جدید سازمان نهضت سوادآموزی کشور

تدوین نقشه جدید سازمان نهضت سوادآموزی کشور