مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-26سياسي

تمامی مدارس و دانشگاه های کرمان از 14 فروردین حضوری هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حضوری بودن تمام مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین گفت: محدودیت ساعت کاری در ادارات و دستگاه ها نیز لغو شده و به شرایط قبل از کرونا برمی گردد.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به حضوری بودن تمام مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین گفت: محدودیت ساعت کاری در ادارات و دستگاه ها نیز لغو شده و به شرایط قبل از کرونا برمی گردد.

رحمان جلالی امروز ششم فروردین با اشاره به آخرین وضعیت رنگ بندی استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: در حال حاضر شش شهرستان در وضعیت قرمز، شش شهرستان وضعیت نارنجی و 11 شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: همه محدودیت ها و ممنوعیت های کرونایی در حوزه حمل و نقل، تجمع ها و فعالیت اصناف در بستر سامانه ایران من تعریف شده و اعمال مدیریت ها بر مبنای این سامانه خواهد بود.

جانشین استاندار کرمان در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: تمام مدارس و دانشگاه ها از 14 فروردین ماه به صورت حضوری برگزار می شوند و آزمون های پایان ترم آنها نیز حضوری خواهند بود.

جلالی افزود: طبق مصوبه جدید اگر ادارات و یا دستگاهی به واسطه شرایط کرونایی اعمال محدودیتی در ساعت کاری داشتند، تمام آنها لغو شده و به شرایط قبل از کرونا بر می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی مدارس و دانشگاه های کرمان از 14 فروردین حضوری هستند

تمامی مدارس و دانشگاه های کرمان از 14 فروردین حضوری هستند