مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:022022-03-26سياسي

95 درصد از شهرداران استان بوشهر تاکنون منصوب شده اند


استاندار بوشهر با اشاره به اینکه 40 شهرداری در استان بوشهر داریم، گفت: تاکنون 38 شهردار برای شهرهای استان بوشهر منصوب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده ظهر شنبه در دیدار با رییس شورای عالی استان ها اظهار داشت: انتظار می رود با همدلی و همراهی شوراها و شهرداری ها شاهد ارائه بهترین و بیشترین خدمات به مردم باشیم.

وی با اشاره به 40 شهرداری در استان بوشهر داریم، تصریح کرد: تاکنون 38 شهردار برای شهرهای استان بوشهر منصوب شده است تا شاهد توقف روند خدمات رسانی در استان نباشیم.

استاندار بوشهر با تأکید بر توزیع عادلانه منابع در شهرداری ها بیان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا ظرفیت بزرگی برای توسعه استان محسوب می شود و می توان از این فرصت برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در روستاها با همکاری دهیاری ها استفاده کرد.

وی با بیان اینکه پرهیز از هرگونه اختلاف در اولویت برنامه شوراهای اسلامی و شهرداری ها قرار دارد افزود: اختلاف جدی در بین شوراهای اسلامی و شهرداری های استان وجود ندارد.

محمدی زاده با اشاره به اینکه یکی از ضعف های موجود در شورا موضوع آموزش است ادامه داد: این عدم آگاهی از قوانین و مقررات منجر به روز تخلف می شود.

وی تاکید کرد: در استان ظرفیت آموزشی مطلوبی برای ارائه آموزش های لازم به اعضا شوراهای با هدف جلوگیری از تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از شهرداران استان بوشهر تاکنون منصوب شده اند

95 درصد از شهرداران استان بوشهر تاکنون منصوب شده اند