مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-26اقتصادي

کیفیت خودروها آبروی صنعت خودرو را برد، هنوز هم ادامه دارد...


پس از حادثه بهبهان و باز نشدن ایربگ هیچ یک از خودروها، بحث پایین بودن کیفیت خودروها بسیار داغ شد و به نوعی صنعت خودرو کشور را روسیاه کرد.

علیرغم تاکید همه مقامات و مسئولان کشور بر افزایش کیفیت خودروها، - پس از حادثه بهبهان و باز نشدن ایربگ هیچ یک از خودروها، بحث پایین بودن کیفیت خودروها بسیار داغ شد و به نوعی صنعت خودرو کشور را روسیاه کرد.

علیرغم تاکید همه مقامات و مسئولان کشور بر افزایش کیفیت خودروها، حادثه روزهای گذشته محور رشت- تهران که به گفته پلیس راهور "خودرو دنا پلاس کاملاً جمع شد اما کیسه هوای آن باز نشد" نشان داد که احتمالا بازهم شاهد حوادث اینچنین خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سید کمال هادیانفر-رییس پلیس راهور- جزییات تصادف یک خودروی دنا پلاس مدل 1400 را در محور رشت به تهران تشریح و اعلام کرد: طی بازدید روز پنجشنبه (4 فروردین) در محور رشت به تهران با یک حادثه تصادف خودروی دناپلاس 1400با یک دستگاه خودرو لندکروز برخورد کردیم.

در این تصادف خودرو دناپلاس کاملاً از جلو و از ناحیه موتور جمع شده اما کیسه هوا آن باز نشده بود و دیگر قادر به حرکت هم نبود.

وی ایمنی خودروها را موضوعی جدی دانست و افزود: پس از حادثه محور بهبان، در جلسه شورای عالی ایمنی حمل ونقل، رییس جمهور تاکید کرد که بحث ایمنی را در سال 1401 در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت خودروها آبروی صنعت خودرو را برد، هنوز هم ادامه دارد...

کیفیت خودروها آبروی صنعت خودرو را برد، هنوز هم ادامه دارد...