مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-26سياسي

الگوی مدیریتی باید بر پایه حرکت مجاهدانه باشد


مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: افرادی که در پست مدیریتی هستند باید الگوی مدیریتی آنان بر پایه حرکت مجاهدانه باشد.

- علی شمسی پور امروز 6 فروردین ماه در افتتاحیه جشنواره فرهنگی- زیارتی دانشجویان بین المللی سراسر کشور که در تالار رودکی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در دوره ای متولد شده ایم که در میانه جنگ بزرگی قرار گرفته ایم و واقعیت دیگر این است که نمی توانیم نسبت به این مبارزه که تقابل اسلام و کفر است، بی تفاوت باشیم.

وی ادامه داد: در جنگ داخلی نیز در حال تقابل اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی هستیم و کار ما در این جنگ کمی سخت است.

بروز اسلام آمریکایی به دو نوع شکل می گیرد؛ اسلام متحجر مانند پدیده داعش و دیگری اسلام سکولار که کاری به جامعه نداشته و تنها مسلمانی خود را داشته باشیم.

شمسی پور تصریح کرد: اما شاخصه های اسلام آمریکایی مطلوب واشنگتن، پاریس و لندن این است که هر جا ابراز علاقه طاغوت نسبت به اسلام را مشاهده کردید، آن اسلام، اسلام آمریکایی است و اما شاخصه دوم اسلام آمریکایی، اسلام اشرافیت است آنان که اشرافیت را تبلیغ، با اشرافیت زندگی و با آن مدیریت می کنند، اسلام شان آمریکایی است که البته این اشرافیت گاهی در ما رسوخ می کند و متوجه آن نیستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی مدیریتی باید بر پایه حرکت مجاهدانه باشد

الگوی مدیریتی باید بر پایه حرکت مجاهدانه باشد