مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:122022-03-26سياسي

عزمی جدی در دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه ریزی وجود دارد


معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری گفت: عزم جدی در مجلس و دولت و سایر بخش ها برای وقوع اتفاقات جدید و بهتر شدن ساختار بودجه می بینم ولی کار اساسی نیاز به مطالعه و پژوهش دارد.

- قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در گفت وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به لزوم برخی اعمال تغییرات در آیین نامه داخلی مجلس، گفت: مدت های زیادی است که بحثی تحت عنوان دانش پارلمانی را مطرح می کنم و احساس من این است که هرقدر دانش پارلمانی مدیران ما در سطوح مختلف در قوای سه گانه بالا برود در کیفیت حکمرانی تاثیر مثبتی دارد.

* همه نمایندگان نیازمند دانش پارلمانی هستند وی افزود: مجلس و نمایندگان گرچه در متن قانونگزاری هستند، با این حال همه نیازمند دانش پارلمانی هستند چون در مجلس بیشتر نیازهای روزمره را می بینیم و بر اساسشان طرح یا لایحه می دهیم، ولی قانون نویسی غیر از تصویب قانون در صحن مجلس هست و باید اصولی را رعایت کنیم و این اتفاق باید بیفتد که بخشی از آن نحوه اداره مجلس هست که تحت عنوان آیین نامه داخلی مجلس تصویب شده است.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به دو بخش محتوایی آیین نامه داخلی مجلس، اظهار داشت: یک بخش نحوه اداره هست که به خود نمایندگان مربوط است ولی بخش هایی از آیین نامه هست ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزمی جدی در دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه ریزی وجود دارد

عزمی جدی در دولت و مجلس برای اصلاح ساختار بودجه ریزی وجود دارد