مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:272022-03-26سياسي

نشست نمایندگان مجلس با فاطمی و ستاری برای بررسی برنامه عملیاتی شعار سال


رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از نشست ویژه این کمیسیون با وزیر صنعت و معاون علمی و فناوری رییس جمهور، برای بررسی برنامه عملیاتی تحقق شعار سال 1401 خبر داد.

- عزت الله اکبری تالارپشتی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: با توجه به ترسیم خطوط کلی و راهبردهای حرکت کشور در این حوزه توسط رهبر انقلاب، کمیسیون صنایع و معادن بعنوان کمیسیون تخصصی موضوع شعار سال، با جدیت و بصورت زمانبندی شده تحقق شعار سال را از دولت و بخش های دیگر پیگیری و مطالبه خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس، کمیسیون در نخستین گام در روز 16 فروردین در یک جلسه ویژه میزبان وزیر صنعت و معاونان وی خواهد بود تا برنامه های این وزارتخانه برای تحقق شعار سال را استماع و ارزیابی کند.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از جلسه با وزیر صنعت، با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و مدیران بنیاد ملی نخبگان هم جلسه خواهیم داشت تا چالش ها و مشکلات پیش روی فعالیت شرکت های دانش بنیان و نیز فرصت های موجود در این مجموعه ها را بررسی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نمایندگان مجلس با فاطمی و ستاری برای بررسی برنامه عملیاتی شعار سال

نشست نمایندگان مجلس با فاطمی و ستاری برای بررسی برنامه عملیاتی شعار سال