مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:272022-03-26سياسي

مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهدا باشند


نماینده ولی فقیه در گیلان شهدا را ناظر بر عملکرد مردم و مسؤولان دانست و گفت: شهدا به ویژه جوانان رشید شهدای مدافع حرم عزیز دل ملت و اسلام بوده و باید همواره قدر آنان را دانست به این منظور باید مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهیدان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در حسینیه شهدای گمنام سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه به اعمال خوب و صالح منجر به رشد انسان در حوزه های مختلف می شود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) می فرماید هر کار خوبی که می دانید به آن  عمل کنید چه بسا همان عمل خوب منجر به رشد انسان شود.

وی با تأکید برثمرات انجام عمل صالح در زندگی مادی و معنوی انسان افزود: انسان باید همواره از پروردگار درخواست عمل صالح داشته باشد زیرا هر مقدار عمل صالح به حساب انسان نوشته شده و اجر آن در دنیا و آخرت داده می شود.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نماز را دریچه ای برای اعلام نیاز انسان دانست و بیان کرد: انسان بعد از خواندن نماز باید از پروردگار درخواست اجابت دعا کند لذا شهدا بعد از اقامه نماز از پروردگار توفیق کسب شهادت را داشتند.

فلاحتی با تأکید بر نقش موثر جوانان گیلانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) تصریح کرد: استان گیلان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهدا باشند

مسؤولان با عملکرد خود قدردان خون پاک شهدا باشند