مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-26اقتصادي

کاهش زمان انتظار دریافت خدمات امداد خودرو به 25 دقیقه


مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران با اشاره به ­حضور شبانه روزی امدادخودرو ایران در ایام نوروز در کنار هموطنان، از کاهش زمان انتظار دریافت خدمات امدادی به 25 دقیقه خبر داد.

- به نقل از ایکوپرس، سیدعباس میرحسینی گفت: ناوگان مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2160 خودروی امداد، اتوکلیک (سرویس فوری در محل)، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار، پایگاه های ثابت امدادی و کانکس در شهرها و جاده های سراسر کشور برای امدادرسانی به هموطنان فعال است.

مرکز پاسخگویی ایران خودرو نیز به صورت شبانه روزی در کنار ناوگان امدادرسانی، طی این طرح در تمام ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: هزینه ایاب و ذهاب امدادهای بالینی برای تمامی خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو در طول جشنواره که تا 14 فروردین ادامه خواهد داشت، رایگان است.

میرحسینی گفت: به منظور کاهش بار ترافیکی ناشی از ایراد فنی خودروها در جاده ها و شهرها و همچنین کاهش مخاطرات ناشی از سوء استفاده امدادهای متفرقه، امدادخودروایران خدمات عمومی را برای راه اندازی تمام خودروها فارغ از برند و کارخانه سازنده در دستور کار امدادگران قرار داده و در طول جشنواره نوروزی تخفیف پنج درصدی جهت تعویض قطعات خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو نیز برای هموطنان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان انتظار دریافت خدمات امداد خودرو به 25 دقیقه

کاهش زمان انتظار دریافت خدمات امداد خودرو به 25 دقیقه