مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 14:522022-03-26حوادث

دستگیری کلاهبردار 5 میلیون دلاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مراجع قضایی، مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری، - رییس پلیس بین الملل فرماندهی کل انتظامی کشور از دستگیری و استرداد متهم کلاهبرداری پنج میلیون دلاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار هادی شیرزاد در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اعلام مراجع قضایی، مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری، به مبلغ پنج میلیون دلار به خارج از کشور متواری شده است، بی درنگ موضوع در دستور کار مأموران پلیس بین الملل فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

رییس پلیس بین الملل ادامه داد: این متهم با سو استفاده از مشارکت در فعالیت اقتصادی، به مبلغ پنج میلیون دلار کلاهبرداری و از کشور خارج شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های مداوم مأموران پلیس بین الملل فرماندهی انتظامی نسخه ای از اعلان قرمز صادره علیه نامبرده به کشورهای عضو سازمان اینترپل ارسال شد تا ضمن ثبت اطلاعات متهم در بانک اطلاعات افراد تحت تعقیب، زمینه ردیابی و شناسایی نامبرده فراهم شود.

سردار شیرزاد ضمن اشاره به تلاش مأموران اینترپل ایران در ردیابی این متهم، گفت: مأموران پلیس مهاجرت و گذرنامه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره)، با درایت و هوشمندی متهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 5 میلیون دلاری

دستگیری کلاهبردار 5 میلیون دلاری