مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-26حوادث

پلیس: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد


در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، همچنانکه بارها عنوان شده است کلیه اثاث کشی ها در این ایام می بایست با هماهنگی کلانتری محل انجام شود و افرادی که قصد اثاث کشی دارند باید فرم مربوطه را از کلانتری تحویل بگیرند.

- در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، همچنانکه بارها عنوان شده است کلیه اثاث کشی ها در این ایام می بایست با هماهنگی کلانتری محل انجام شود و افرادی که قصد اثاث کشی دارند باید فرم مربوطه را از کلانتری تحویل بگیرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز نیروی انتظامی تهران بزرگ است و با اشاره به برخورد با رانندگان پر خطر در ایام نوروز، گفت: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی با اشاره به اینکه با توان و تلاشی مضاعف در تعطیلات نوروزی امنیت و آرامش شهروندان را تامین خواهیم کرد، اظهار کرد: هیچ نقطه امنی برای مجرمان، اراذل و اوباش و سارقان در پایتخت نباید وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم جمع آوری معتادان متجاهر، عنوان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، همچنانکه بارها عنوان شده است کلیه اثاث کشی ها در این ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد

پلیس: بطور جد با رانندگانی که تست الکل آن ها مثبت شود برخورد خواهد شد