مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:222022-03-26سياسي

رسوب 981 خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر


براساس دستور رییس جمهور و تأکید رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می شود.

- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به رسوب 981 خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر گفت: با دستور ویژه رییس قوه قضاییه، پرونده این خودروها در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف کالاها در انبارهای اموال تملیکی اظهار داشت: براساس دستور رییس جمهور و تأکید رییس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی در این هفته موجودی کالاها در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می شود.

وی با بیان اینکه در این لیست که تهیه می شود وضعیت کالاهای متروکه و قاچاق مشخص می شود، تصریح کرد: تا پایان فروردین با مشخص شدن وضعیت موجودی کالاها در انبارهای متروکه، این انبارها برای فعالیت واردات و صادرات در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسوب 981 خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر

رسوب 981 خودروی خارجی وارداتی در بندر بوشهر