مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:272022-03-26بين الملل

آغاز جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور با 4 ساعت تاخیر


رییس پارلمان عراق در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیر جلسه امروز پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را آغاز کرد.

- رییس پارلمان عراق در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیر جلسه امروز پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، در حالی که قرار بود جلسه انتخاب رییس جمهور در پارلمان عراق ساعت 11 به وقت این کشور آغاز شود، در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیر به دلیل عدم حضور نمایندگان و تلاش برخی گروه ها برای به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان حاضر، محمد الحلبوسی، رییس پارلمان عراق آغاز جلسه پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را با حضور 202 نماینده اعلام کرد.

پیش از این یک منبع در پارلمان عراق اعلام کرده بود که هیات رییسه پارلمان نشستی درباره جلسه انتخاب رییس جمهور برگزار کرده است.

یک منبع پارلمانی دیگر نیز پیشتر از موافقت حسن العذاری، رییس فراکسیون صدر و یکی از نمایندگان ائتلاف حاکمیت با شروط فراکسیون برای مردم جهت ورود به جلسه پارلمان خبر داد.

نیروهای امنیتی عراق چند ساعت پیش از آغاز جلسه پارلمان، ورودی های منطقه الخضرا در بغداد را بسته و تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف این منطقه در پیش گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور با 4 ساعت تاخیر

آغاز جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور با 4 ساعت تاخیر