مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-26پزشكي

پزشکان ایرانی در عرصه جهانی خوش می درخشند


وزیر بهداشت با حضور در بیمارستان شهید لبافی نژاد از بخش های مختلف بیمارستان بازدید و از تلاش های پرسنل این مرکز درمانی تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهرام عین اللهی، روز شنبه 6 فروردین 1401 به همراه علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از بیمارستان لبافی نژاد بازدید کردند.

وزیر بهداشت در این بازدید نوروزی در جریان نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف این بیمارستان قرار گرفت و با اهدای شاخه گل از بیماران عیادت و از تلاش های بی وقفه کادر درمان تقدیر کرد.

عین اللهی، در حاشیه این بازدید با اشاره به فرمایشات، ارائه خدمات به تمام بیماران و سرعت بالای واکسیناسیون، ایران را در میان برترین کشورهای دنیا قرار داد.

وی ادامه داد: بنا بر تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای تقویت محصولات و تولیدات دانش بنیان، برنامه ریزی هایی برای گسترش این حوزه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در حال انجام است.

وزیر بهداشت با اشاره به دیدار نوروزی که با رییس و اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گرفت، اظهار کرد: اساتید این دانشگاه افتخارات بی شماری آفریدند و دانش آموختگان آن خدمات ارزنده ای را در سراسر کشور ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان ایرانی در عرصه جهانی خوش می درخشند

پزشکان ایرانی در عرصه جهانی خوش می درخشند