مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:372022-03-26اجتماعي

برگزاری مسابقه دانش آموزی عکاسی و نقاشی «قاب نوروز» در شبکه شاد


سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، جزییات برگزاری مسابقه عکاسی و نقاشی «قاب نوروز» را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عباس مهاجر سرپرست اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در ایام تعطیلات، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، مسابقه عکاسی و نقاشی قاب نوروز ، ویژه دانش آموزان تمام دوره های تحصیلی برگزار می شود.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه، به تصویر کشیدن آداب و آیین های ایرانی-اسلامی نوروز و معرفی جاذبه های گردشگری، اماکن دیدنی و تاریخی محل زندگی هر دانش آموز، توسط خودش در راستای ارتقای ساحت تربیت زیباشناختی و هنری دانش آموزان است.

مهاجر افزود: دانش آموزان علاقه مند می توانند با حضور در یکی از رشته های عکاسی یا نقاشی، آثار خود را تا سیزدهم فروردین 1401، از طریق شبکه شاد و نشانی: @ghab_aks (عکاسی) و یا  @ghab_naghashi (نقاشی) ارسال کنند.

وی اضافه کرد: اسامی برندگان در روز چهاردهم فروردین اعلام خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال گردشگری عیدانه به آدرس @gerdshgeribashgah در شبکه شاد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه دانش آموزی عکاسی و نقاشی «قاب نوروز» در شبکه شاد

برگزاری مسابقه دانش آموزی عکاسی و نقاشی «قاب نوروز» در شبکه شاد