مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 15:422022-03-26سياسي

نشست پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور به دوشنبه موکول شد


رییس پارلمان عراق در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیرT جلسه امروز پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را آغاز کرد اما دقایقی بعد به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رای گیری نشست به روز دوشنبه موکول شد.

- رییس پارلمان عراق در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیرT جلسه امروز پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را آغاز کرد اما دقایقی بعد به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای رای گیری نشست به روز دوشنبه موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، در حالی که قرار بود جلسه انتخاب رییس جمهور در پارلمان عراق ساعت 11 به وقت این کشور آغاز شود، در نهایت پس از حدود چهار ساعت تاخیر به دلیل عدم حضور نمایندگان محمد الحلبوسی، رییس پارلمان عراق آغاز جلسه پارلمان برای رای گیری و انتخاب رییس جمهور آتی این کشور را با حضور 202 نماینده اعلام کرد.

اما درنهایت باز هم تعداد نمایندگان حاضر برای رای گیری در خصوص تعیین رییس جمهور به حد نصاب نرسید و به ناچار جلسه به روز دوشنبه موکول شد.

پیش از این یک منبع در پارلمان عراق اعلام کرده بود که هیات رییسه پارلمان نشستی درباره جلسه انتخاب رییس جمهور برگزار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور به دوشنبه موکول شد

نشست پارلمان عراق برای انتخاب رییس جمهور به دوشنبه موکول شد