مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:022022-03-26اجتماعي

حجم بالای مسافر و آماده نبودن زیرساخت ها، بلای جان گردشگری فارس


له شدن گل و گیاهان و شکستن شاخه شمشادهای حافظیه در لحظه تحویل سال نو با حضور 40 هزار نفری بازدیدکنندگان مفهومی چندجانبه دارد فارغ از صدرنشینی آرامگاه خواجه اهل راز در میان برترین مقاصد گردشگری کشور! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شیرازِ ناز و شهرِ راز و دیار پرآوازه خواجه اهل راز و آرامگاه احمدبن موسی شاهچراغ و بارگاه شیخ اجل، نوبهار که می شود جوانه هایش سَر بَرمی آورد و شکوفه های بادامش می شکفد.

عطر بهار نارنج غوغای مستی سرمی نهد و نوبرانه های ملسش چه خوب چشمک می زند، سروها و نارنج های باغ ارم و عفیف آباد و دلگشایش قامت برافراشته و خانه های تاریخی اش با طعم غذاهای سنتی دل می رباید.

ستون های سر به فلک کشیده تخت جمشیدش هر رهگذری را فرامی خواند و آبشارهای زلال و طبیعت مصفایش هر دلی را به وجد می آورد.

اسفند 98 کرونا آمد، عید دیدنی و دید و بازدید و سفر لغو شد، ماندن در خانه اولویت قرار گرفت و عید 99 را با محدودیت رو به رو کرد، نوروز 1400 نیز شرایط مشابهی داشت و سیر و سفرها محدود شد، امسال اما با توجه به تزریق واکسن و فروکش کردن التهاب کرونا سفرها از سر گرفته شد.

حجم بالایی از مسافران و گردشگران به شهرهای مختلف کشور سرازیر شدند و استان فارس و شهر شیراز با توجه به جاذبه های فراوان و جذاب زیارتی، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم بالای مسافر و آماده نبودن زیرساخت ها، بلای جان گردشگری فارس

حجم بالای مسافر و آماده نبودن زیرساخت ها، بلای جان گردشگری فارس