مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:272022-03-26فرهنگي

ابراهیم حاتمی کیا در کارگردانی به شدت مستبد است


هادی حجازی فر که فیلم «موقعیت مهدی» را با محوریت زندگی شهید مهدی باکری روی پرده سینما دارد در گفت وگو با اندیشه پویا از خاطره همکاری با ابراهیم حاتمی کیا گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اندیشه پویا، او در پاسخ به این سوال که بعد از کار با محمدحسین مهدویان، تو تجربه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا در به وقت شام را هم داشتی.

چطور تجربه ای بود؟ گفت: کارکردن با حاتمی کیا یکی از آرزوهای من بود.

آژانس شیشه ای و از کرخه تا راین را دوست داشتم و به نظرم فیلم دیده بان هنوز که هنوز است، کم همتاست.

برای بازی در به وقت شام به من زنگ زدند که امروز بیا و در حالی که می توانستم بروم، خودم را گرفتم و گفتم امروز نمی رسم! گفتم جوری رفتار کنم که لو نروم! برای فردایش قرار گذاشتم و فردایش در خیابان از خوشحالی دور خودم چرخیدم.

قرار بود در فیلم حاتمی کیا بازی کنم، رفتم آنجا و در مورد فیلمنامه حرف زدیم و توافق شد، اما خاطره خوبی از بازی در این فیلم و همکاری با حاتمی کیا نداشتم.

او در جواب این که احتمالا حاتمی کیا مستبد بود در کارش و تو هم می خواستی خودت باشی و آزاد؟ گفت: بله! حاتمی کیا در کارگردانی به شدت مستبد است، جنس بازی ای که از من می خواست به شدت اغراق آمیز بود، طوری شد که گفتم اصلا من را برای چه آوردید؟ دستیارهای ایشان فضایی راه می انداختند که نمی توانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراهیم حاتمی کیا در کارگردانی به شدت مستبد است

ابراهیم حاتمی کیا در کارگردانی به شدت مستبد است