مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 16:522022-03-26سياسي

مدیران از حاشیه های سیاسی پرهیز کنند/ لزوم کار جهادی و انقلابی


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه مدیران از پرداختن به حاشیه های سیاسی پرهیز کنند، گفت: در این راستا باید کار جهادی، - ، بهرام ستاری امروز شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رومشکان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امیدواریم با تحول در احوال طبیعت، تحولی در احوال ما رخ دهد.

وی با تقدیر از زحمات فرماندار سابق شهرستان رومشکان عنوان کرد: فرماندار جدید شهرستان نیز از نیروهای خوب، ارزنده، ولایی، صاحب نظر و با کوشش و تلاش خوب است.

ضرورت کسب رضایت مردم معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه با وجود کمبود امکانات در شهرستان رومشکان، اعضای شورای اداری این شهرستان پا به پای مدیریت استانی تلاش کرده اند تا چیزی که نیاز خدمت گذاری به مردم عزیز است را فراهم کنند گفت: اعضای شورای تأمین نیز در هر شهرستان، به عنوان قلب تپنده آن شهرستان، تنظیم کننده برنامه های شهرستان هستند و با همراهی خوب خود، مدیریت شهرستانی را به نحو احسن همراهی می کنند و عمده موفقیت های شهرستان در پرتو هماهنگی شورای تأمین و برنامه ریزی های شورای اداری است.

ستاری با تقدیر از امام جمعه رومشکان و همراهی وی با مدیریت شهرستان عنوان کرد: امیدواریم در استمرار این مسیر، همین روند را دنبال داشته باشند چرا که ائمه جمعه پدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از حاشیه های سیاسی پرهیز کنند/ لزوم کار جهادی و انقلابی

مدیران از حاشیه های سیاسی پرهیز کنند/ لزوم کار جهادی و انقلابی