مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:222022-03-26اجتماعي

امسال مراسم نورزگاه در 35 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود


امسال مراسم نوروزگاه در 35 نقطه سطح استان برگزار می شود که اغلب آنها به دلیل برودت هوا در نیمه نخست تعطیلات نوروزی به نیمه دوم موکول شده است.

- ، جلیل جباری ظهر شنبه در مراسم نوروزگاه در مدرسه تاریخی 22 بهمن ارومیه با حضور تعدادی از مسئولان و مردم برگزار شد، افزود: مراسم نوروزگاه در ارومیه طی روزهای پنج تا هفت فروردین در محل مدرسه 22 بهمن برگزار می شود و در آن برنامه هایی مانند تکم گردانی، نمایش هنری، اجرای موسیقی عاشیقی و مسابقه اجرا می شود.

جباری افزود: با وجود آنکه آذربایجان غربی یکی از استان های سردسیر کشور محسوب می شود و روزهای نخست سال جاری هوای سردی در سطح استان حاکم بود اما شاهد افزایش 100 درصدی بازدید از موزه های استان و بازدید بیش از 20 هزار نفری از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان بودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: در نوروز 1401 تعدادی از مکان های تاریخی و موزه های استان برای نخستین بار شاهد حضور مردم بودند برای مثال موزه مفاخر بوکان پس از افتتاح در ایام نوروز پذیرای مسافران است، کاخ سردار ماکو از سال 1395 به دلیل مرمت و احیا تعطیل بود که امسال برای بازدید عموم بازگشایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مراسم نورزگاه در 35 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود

امسال مراسم نورزگاه در 35 نقطه آذربایجان غربی برگزار می شود