مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:372022-03-26ورزشي

انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی از طریق آزمون


فدراسیون کشتی طی فراخوانی از تمامی مربیان و قهرمانان کشور، از آن ها خواست در آزمون مرحله نخست انتخاب مربیان تیم های ملی و مدرسین فدراسیون کشتی شرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، با توجه به سند راهبردی کشتی (طرح توسعه کشتی کشور) و در جهت ارتقاء و ساماندهی مربیان کشتی به منظور انتخاب مربیان تیم های ملی و مدرسان مربیگری کشتی، فدراسیون کشتی طی فراخوانی از تمامی مربیان و قهرمانان سراسر کشور دعوت کرد تا برای شرکت در آزمون مرحله نخست اقدام نمایند.

هدف فدراسیون کشتی از اجرای این طرح، ایجاد انگیزه و رقابت در بین تمامی مربیان و قهرمانان کشتی کشور، بالا بردن سطح کیفی، عدالت محوری و شایسته سالاری در نحوه ی انتخاب مربیان تیم های ملی و مدرسان کشتی و در نهایت ارتقاء کشتی کشور در آینده نزدیک است.

بر این اساس شرایط حضور و زمان ارسال مدارک به شرح زیر است: علاقمندان به حضور در این آزمون برای ثبت نام می توانند از 7 فروردین لغایت 15 اردیبهشت، مدارک مورد نیاز را از طریق آدرس ایمیل iranwrestlingcoach@gmail.

com به فدراسیون ارسال کنند.

مدارک مورد نیاز: 1-دفترچه مربیگری با هر درجه ای یا دارا بودن حداقل حکم سومی قهرمانی استان (افراد علاقمندی که دفترچه مربیگری و حکم قهرمانی ندارند؛ اما سابقه کشتی و حضور در مسابقات را دارند؛ می توانند با ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی از طریق آزمون

انتخاب مربیان تیم های ملی کشتی از طریق آزمون