مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 17:472022-03-26سياسي

معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شد


طی حکمی از سوی معاون آب و آبفای وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، «علیرضا الماسوندی» به عنوان معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، علیرضا الماسوندی به عنوان معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران معرفی و منصوب و از خدمات محمد حاج رسولی ها معاون سابق این شرکت قدردانی شد.

در این حکم ، تلفیق و تنظیم سیاست ها و برنامه ها جهت تقویت و استقرار کامل حوضه های آبریز برای اعمال مدیریت به هم پیوسته منابع آب در سطح کشور، تدوین نقشه راه مناسب به منظور پیاده سازی و مدیریت هماهنگ و هدفمند سیاست ها و برنامه های بخش آب در سطح ملی در چارچوب سیاست ها و برنامه ها با هماهنگی حوضه های آبریز ، تدوین ، اصلاح و بازنگری اختیارات ، فرایندها ، نظام نامه ها ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و استاندارهای موجود مورد تاکیدقرار گرفته است.

تنظیم فرایندها و روابط مناسب با مدیریت حوضه ها به منظور تدوین سیاست ها و برنامه های مرتبط با نظارت و توسعه حکمرانی در بخش آب برنامه های مرتبط با نظارت و توسعه حکمرانی در بخش آب ، داده های آب کشور ، برنامه ریزی منابع آب ، حسابداری و حسابرسی منابع آب، بودجه و تجهیز منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شد

معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران منصوب شد