مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:372022-03-26اجتماعي

خاموشی های اخیر در روستاهای گیرافتاده در برف اردبیل رفع شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک موجب قطعی برق در روستاهای گرمی و انگوت شده بود که در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی ها اقدام شد.

- ، حسین قدیمی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش برف سنگین در شهرستان کوهپایه ای گرمی و انگوت در شمال استان اردبیل و کولاک شدید راه های مواصلاتی بسیاری از روستاها را مسدود کرد و باعث پارگی شبکه های برق هفت روستای این شهرستان شد.

وی افزود: از ابتدای بارش برف، به دلیل مسدود بودن راه های ارتباطی، اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان منتظر بازگشایی مسیرها نمانده و با پای پیاده جهت رفع خاموشی به محل ها اعزام شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه علیرغم وجود برف بسیار سنگین و کولاک شدید همکاران مدیریت برق گرمی در اسرع وقت برق این روستاها را وصل نمودند، تصریح کرد: متأسفانه تداوم بارش های سنگین مجدداً باعث پارگی شبکه برق این روستاها شد و مجدداً همکاران با پای پیاده برای رفع آن اقدام کردند.

قدیمی گفت: با وجود اینکه مسیر برخی از این روستاها همچنان مسدود است و ارتفاع برف به قدری است که باعث مدفون شدن خودروها در برف شده اما خوشبختانه دیروز با پیاده روی 10 کیلومتری توسط همکاران با وجود این حجم از برف و سرمای ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی های اخیر در روستاهای گیرافتاده در برف اردبیل رفع شد

خاموشی های اخیر در روستاهای گیرافتاده در برف اردبیل رفع شد