مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 19:422022-03-26سياسي

شناسایی 49 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی گفت: در شبانه روز گذشته 49 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که بیشترین آن مربوط به بیرجند بوده است.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: با توجه به آغاز مسافرت ها در نوروز باید عمل به دستورالعمل های بهداشتی مورد نظر مردم استان و مسافران باشد.

وی تصریح کرد: براساس آخرین آمار نقشه کرونایی استان 9 شهرستان استان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته و دو شهرستان سرایان و درمیان همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی یادآور شد: در شبانه روز گذشته از مجموع 128 تست سریع و ملکولی انجام شده در استان 49 مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا تشخیص داده شد.

شریف زاده ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده در استان طی 24 ساعت گذشته دو مورد مربوط به بشرویه 25 مورد بیرجند، چهار مورد زیرکوه، یک مورد سرایان، سه مورد سربیشه، هشت مورد فردوس، سه مورد قاین و سه مورد مربوط به شهرستان نهبندان بوده و شهرستان های درمیان، خوسف و طبس مورد جدیدی از ابتلا به این بیماری گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 49 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی

شناسایی 49 بیمار مبتلا به کرونا در خراسان جنوبی