مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-26اجتماعي

ترویج حجاب در اماکن مذهبی گردشگری یزد با چادرهای نانو


سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اقدامی ابتکاری استفاده از چادرهای برخوردار از تکنولوژی نانو را در مسجد جامع یزد یکی از پربازدیدترین اماکن مذهبی گردشگری یزد را در دستور کار قرار داده که با استقبال خوبی از سوی گردشگران مواجه شده است.

- علیرضا ثواچه مسئول کمیته گردشگری ستاد تسهیلات نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این رابطه در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این چادرها با استفاده از تکنولوژی نانو ایجاد شده است که از مزایای ویژه آن علاوه بر این که یکی از بهترین مدل های پارچه هستند که هرگز کثیف نمی شوند و آلودگی روی آنها قرار نمی گیرد، در ساختار خود معطر طراحی شده اند.

وی با بیان این که چادرهای مذکور با استفاده از طرح هایی برگرفته از معماری سنتی و بومی یزد مانند طرح شمسه تولید شده است، گفت: خوشبختانه این چادرها که هم اکنون 130 عدد آنها در مسجد جامع یزد به عنوان یکی از پربازدیدترین اماکن گردشگری یزد در اختیار بانوان گردشگر قرار گرفته، بسیار مورد استقبال بوده است.

ثواچه هدف از این طرح را ترویج حجاب در بین بانوان گردشگر خواند و گفت: خوشبختانه طراحی زیبای این چادرها باعث شده تا بانوان گردشگر ترغیب به استفاده از آنها و تهیه عکس از خود در داخل این مسجد تاریخی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج حجاب در اماکن مذهبی گردشگری یزد با چادرهای نانو

ترویج حجاب در اماکن مذهبی گردشگری یزد با چادرهای نانو