مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 20:422022-03-26ورزشي

آغاز اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک


دور جدید اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک از فردا (یکشنبه، 7 شهریور) در رشته های کاراته، کشتی فرنگی، جودو، تکواندو، فوتبال و والیبال ساحلی آغاز می شود.

- دور جدید اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک از فردا (یکشنبه، 7 شهریور) در رشته های کاراته، کشتی فرنگی، جودو، تکواندو، فوتبال و والیبال ساحلی آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور آماده سازی تیم های ملی ناشنوایان اعزامی به المپیک برزیل، دور جدید اردوی تیم های ملی در رشته های جودو، فوتبال، کاراته، تکواندو، کشتی فرنگی و والیبال ساحلی برای حضور در المپیک 2021 ناشنوایان در برزیل از روز یکشنبه 7 شهریور در تهران، اردیبل، اراک و بندر ترکمن آغاز می شود.

پنجمین اردوی آماده سازی جودوکاران ناشنوا کشورمان برای حضور در المپیک برزیل از در آکادمی ملی المپیک تهران زیرنظر محمدرضا لویی مقدم سرمربی تیم آغاز می شود.

همچنین هشتمین اردوی آماده سازی فوتبالیست های ناشنوا اعزامی به المپیک نیز از فردا در زمین چمن فدراسیون آغاز خواهد شد.

بانوان کاراته کار ناشنوا نیز چهارمین اردو خود را زیر نظر مژگان قربانی سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در کمپ تیم های ملی فدراسیون و مردان کاراته کار پنجمین اردوی خود را زیر نظر غلامعلی حیدری سرمربی کومیته، مجید صافی سرمربی کاتا و محمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک

آغاز اردوی تیم های ملی ناشنوایان برای شرکت در المپیک