موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - دبيركل حزب الله لبنان - همسان سازي حقوق - حزب الله لبنان - دبيركل حزب الله - شهادت سردار - كاروان ورزش ايران - خارجي هاي فوتبال ايران - بازار تاريخي اراك - طرح هاي اقتصادي - انتخابات فلسطين اشغالي - مبينا فلاح - نوتروني - بازي نفت آبادان و آلومينيوم - هيئت مديره باشگاه پرسپوليس - انتخابات شورها - تنگ كوشك - تخت هاي بيمارستان - مارسل دسايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 فروردین 1401 ساعت 22:222022-03-26ورزشي

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان با تماشاگر شد/ برگزاری جشن صعود در مشهد


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

- مشهد - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تصمیم بر این شده است که دیدار دو تیم ایران و لبنان که در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد با تماشاگر باشد.

سید علی اکبر هاشمی جواهری در گفت وگو با قرار است با ظرفیت یک سوم ورزشگاه حدود 7 هزار تماشاگر شرایط ورود به ورزشگاه را داشته باشند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: طبق جلسه ای که امروز با شورای تأمین داشتیم نظر بر این بود که این دیدار بدون تماشاگر برگزار شود اما ستاد ملی کرونا با دلایلی که داشته است حضور 7 هزار نفری را در ورزشگاه امام رضا (ع) را ابلاغ کرد.

جواهری در ادامه با بیان اینکه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی 2022 قطر قطعی شده است، گفت: در پایان دیدار دو تیم ایران و لبنان، قرار است جشنی برای صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان با تماشاگر شد/ برگزاری جشن صعود در مشهد

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان با تماشاگر شد/ برگزاری جشن صعود در مشهد