مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 06:372022-03-27ورزشي

همگروهی ایران با آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره


سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با اشاره به همگروهی ایران با تیم های آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره، گفت: تلاش بر این است که با راهیابی به فینال در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

- سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره با اشاره به همگروهی ایران با تیم های آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره، گفت: تلاش بر این است که با راهیابی به فینال در سکوی قهرمانی قرار بگیریم.

امین اله مانی در گفت وگو با ایسنا، پس از همگروهی ایران با تیم های آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره در اسپانیا، اظهار کرد: جام جهانی فوتبال هفت نفره اردیبهشت ماه در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود که با حذف تیم روسیه، 15 تیم انگلیس، هلند، کانادا، ونزوئلا، برزیل، ایرلند، تایلند، آلمان، ایران، آمریکا، استرالیا، اوکراین، آرژانتین، اسپانیا و ایرلند شمالی حضور خواهند داشت که تیم ایران به عنوان سرگروه با تیم های آمریکا و استرالیا همگروه است.

وی گفت: خوشبختانه در گروه سختی قرار نداریم و تلاش بر این است که با صعود از گروه خود تا فینال پیش برویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که تصور می کنید آیا در جمع 4 تیم برتر قرار بگیرید، خاطرنشان کرد: هدف گذاری ما کسب سکوی قهرمانی است و برای رسیدن به چنین هدفی یکسال به طور پی در پی تمرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگروهی ایران با آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره

همگروهی ایران با آمریکا و استرالیا در جام جهانی فوتبال هفت نفره