مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 07:022022-03-27فرهنگي

سفر با ماشین زمان در موزه هایی با آثار کهن


دانستن در خصوص تاریخ کهن ایران زمین برای بیش تر مردم، به ویژه دوستداران تاریخ جذابیت فراوانی دارد، کتب تاریخی بسیاری در خصوص پیشینه زندگی این مردم نگاشته شده که شیوه زندگی، - فرهنگ، نحوه تعاملات اجتماعی آنان و .

از موضوعات جذاب این کتب است، امروز موزه ها به نوعی کتب مصور تاریخی محسوب می شوند و با گشت و گذار در آن ها گویی سوار بر ماشین زمان شده و در قرن ها قبل پیاده شده ای.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انسان ها همواره به دنبال کشف اثری از بقایای زندگی افراد که شامل ابزار و ادوات نیز می شود در گذشته های دور بوده و هستند، پی بردن به نحوه زندگی پیشینیان با جذابیت های فراوانی همراه است، در طی دهه های گذشته نیز ادوات ارزشمند تاریخی بسیاری در ایران کشف شد که برای نگهداری از آن ها و فراهم شدن امکان بازدید از آن ها برای عموم مردم به وجود مکانی مانند موزه ها نیاز بود.

بسیاری از افراد علاقه فراوانی به تاریخ دارند و همواره به دنبال نحوه زندگی و آداب و رسوم مردم گذشته هستند، به طور یقین این افراد به هنگام بازدید از موزه ها که آنان را به دور از هیایوی زندگی ماشینی به گذشته متصل می کند، لذت فراوانی می برند، زیرا در موزه ها آثاری از زمان های بسیار دور نگهداری می شود و می تواند افراد را با زندگی گذشتگان آشنا کند، در چهارمحال و بختیاری نیز موزه های گونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر با ماشین زمان در موزه هایی با آثار کهن

سفر با ماشین زمان در موزه هایی با آثار کهن