مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 فروردین 1401 ساعت 07:522022-03-27سياسي

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در قم


مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله محمد محمدی ری شهری شنبه شب با حضور جمعی از علما و فضلا، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در این مراسم که با حضور آیات حسینی بوشهری، خاتمی، هادوی تهرانی، فاضل لنکرانی، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، شاهچراغی استاندار قم، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، جمعی از اعضای جامعه مدرسین، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد، رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، ویژگی های بارز علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله ری شهری را برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی با بیان اینکه آیت الله ری شهری در طول عمر شریفش در جبهه انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار بود، اظهار داشت: این عالم مجاهد در کنار تمامی مسئولیت های خطیر در جمهوری اسلامی، همواره با حفظ موازین دینی و اخلاقی، برای ترویج مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) تلاشی خستگی ناپذیر داشت.

وی با اشاره به ایستادگی مرحوم آیت الله ری شهری در مسیر انقلاب و دفاع از ولایت، خاطرنشان کرد: آن یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری، در حساس ترین برهه های انقلاب، در محوری ترین جایگاه های سیاسی و اطلاعاتی و معنوی قرار گرفت و شایستگی های خود را برای همگان به اثبات رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در قم

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله ری شهری در قم